Logo edifici FUE-UJI

Jornades FUE-UJI

4 de octubre de 2022

Tindrà lloc els dies 19 i 20 d'octubre de 2022 a la Universitat Jaume I

La XXV Edició del Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa tindrà com a títol «25 anys de transformació turística: mirant al futur amb garanties» i se celebrarà els dies 19 i 20 d'octubre de 2022 a la Universitat Jaume I.

Rafael Lapiedra Alcamí, catedràtic del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de l'UJI, i director del Congrés, ha destacat la importància de celebrar els 25 anys del Congrés en aquesta pròxima edició, ja que segurament es tracta del congrés especialitzat en Turisme que més edicions porta celebrant-se a Espanya.

Aquesta trobada és una iniciativa de la Universitat Jaume I que compta amb el patrocini del Patronat Provincial de Turisme de Castelló i la col·laboració de la Generalitat Valenciana. Es tracta d'un esdeveniment que, des dels seus inicis, l'any 1997, compta amb la col·laboració de la FUE-UJI en el Comité Organitzador.

Els treballs han de versar cap sobre dels següents temes: sostenibilitat i turisme, seguretat i garanties per a minimitzar l'impacte del COVID, reivindicació del valor de la indústria turística, importància de la formació en la professionalització del sector, l'empresa turística postCovid, noves maneres d'entendre el màrqueting turístic, intel·ligència turística aplicada al territori, turisme responsable i turisme inclusiu, entre altres. Durant la trobada, la presentació de les comunicacions o pòsters serà de manera presencial o a través de vídeo-conferencia.

Un comité científic, format per acadèmics i experts en turisme d'universitats nacionals i internacionals, serà l'encarregat d'avaluar per parells les propostes presentades i seleccionarà les comunicacions que seran exposades en el Congrés.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI