Logo edifici FUE-UJI

Reunió transnacional entre els socis del projecte Erasmus+ ASIDE
Eurofue FUE-UJI

22 de juliol de 2021

L'Oficina de Projectes Europeus i Internacionals de la FUE-UJI (EuroFUE-UJI) ha sigut l'amfitriona de la reunió transnacional entre els socis del projecte Erasmus+ ASIDE, que ha tingut lloc a Castelló els dies 1 i 2 de juliol. Aquesta reunió del consorci ha comptat amb la participació de 2 representants de cadascuna de les entitats participants en el projecte. Fundacja Instytu Badani Innowacjiw Edukacji (Polònia) com a coordinador del projecte, el Centre d'Educació Pública Saricam (Turquia) i el Centre d'Educació per a Adults ITC International TEFL (República Txeca) com a socis, a més de la fFUE-UJI com a soci i organitzador de l'esdeveniment.

La trobada entre els socis a Castelló s'ha centrat en fer un balanç dels resultats desenvolupats fins hui en el marc d'aquest projecte sobre inclusió digital i assentar i definir les actuacions de les pròximes activitats del projecte. També s'han avaluat les activitats centrades en management, difusió i control de qualitat dels resultats del projecte ASIDE.

La trobada transnacional també ha comptat amb la participació del Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI), a través de la seua vicerectora adjunta Eva Camacho, qui ha intercanviat amb els socis dels diferents països les accions d'internacionalització i mobilitat de l'UJI. Així com, també les possibilitats de cooperació i col·laboració internacional entre els socis del projecte i la Universitat.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites