Logo edifici FUE-UJI

Eurofue FUE-UJI

9 de desembre de 2021

La Universitat Jaume I encarrega a la FUE-UJI la gestió del programa

La Universitat Jaume I de Castelló ha acollit la presentació del programa Study Abroad 2022, promogut pel Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació a través de l'Encàrrec de Gestió a la Fundació Universitat Jaume I-Empresa per a la gestió d'aquest programa.

Aquesta oferta formativa de curta duració perquè els estudiants universitaris puguen complementar els seus estudis ha sigut presentada a alumnat i professorat de la Nagoya City University (NCU) del Japó. Amb el conveni de col·laboració i cooperació internacional entre la Universitat Jaume I de Castelló i la Nagoya City University recentment signat, el programa Study Abroad UJI promou la mobilitat de l'estudiantat japonés durant les seues vacances d'estiu i primavera per a ampliar la seua formació en la Universitat de Castelló.

L'acte de presentació del programa Study Abroad UJI 2022 va tindre lloc el 2 de desembre i va ser presidit per Joan Martín, vicerector d'Internacionalització i Cooperació de l'UJI, qui va donar la benvinguda a Satoshi Chihara, responsable del Centre d'Intercanvi Internacional de NCU; a Atsushi Yamada, professor de l'Escola de Graduats en Humanitats i Ciències Socials i responsable del Comité d'Intercanvi Internacional a l'Escola de Graduats; a Shoko Shiina, professora associada de l'Escola de Graduats en Humanitats i Ciències Socials i subdirectora del Centre d'Intercanvi Internacional; i al professorat i estudiantat de la Nagoya City University (NCU). “Amb la mobilitat d'estudiants japonesos en l'UJI, estimularem encara més el nostre entorn acadèmic i promourem la internacionalització de la nostra universitat”, ha destacat el vicerector.

L'encarregada de moderar l'acte va ser Kaori Tanaka, responsable del Programa Study Abroad Àsia de l'Oficina de Projectes Internacionals de la FUE-UJI, des de la qual va organitzar aquest esdeveniment. Tanaka va exposar els detalls d'aquest programa de mobilitat de curta duració de l'UJI conformat per 8 cursos multidisciplinaris, presentats al seu torn pels seus directors acadèmics.

El curs Negocis Internacionals, presentat pel professor Javier Ordoñez; Procés d'Integració de la UE i Espanya, presentat per la professora Mariam Camarero; Introducció a la Psicologia Positiva del Treball i les Organitzacions, introduït per la professora Josefina Peláez; i el curs el Desenvolupament Humà i Local, la Sostenibilitat i la Despoblació, de la mà de la professora María José Rúa, són alguns dels cursos innovadors preparats per a aquest Programa d'Estudis a l'Estranger de l'UJI 2022.

A més, el programa Study Abroad de l'UJI també se centra en noves tecnologies i capacitació en idiomes, incloent els cursos de Noves Tecnologies d'Imatge, de la mà de la professora Inmaculada Remolar; Pensament Industrial Computacional, presentat pel professor Óscar Belmonte; el Curs Intensiu de Llengua i Cultura Espanyola, introduït pel professor Vicent Sanz i el Curs Curt de Llengua Espanyola, presentat per l'equip de la professora Carmina Ribes.

L'acte, clausurat pel vicerector Joan Martín, també va comptar amb el testimoniatge d'un estudiant japonés de la Universitat de Yamaguchi, que va compartir la seua experiència en el seu any acadèmic en l'UJI i a Castelló.

Amb la presentació del programa Study Abroad UJI a nivell internacional, la Universitat ampliarà la seua oferta de mobilitat formativa a l'estudiantat internacional que desitge enriquir la seua experiència acadèmica al campus castellonenc.

Al llarg del curs 2022 l'UJI espera rebre alumnat d'Amèrica Llatina, els Estats Units i Àsia interessat a formar-se en cursos de curta duració a la Universitat Jaume I de Castelló.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites