Logo edifici FUE-UJI

Premis Turisme Comunitat Valenciana 2022
Jornades FUE-UJI

3 de octubre de 2022

El Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, premiat pels seus 25 anys de trajectòria

El Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, que enguany celebra el seu 25 aniversari, ha estat premiat per la Generalitat Valenciana amb el Premi Turisme Comunitat Valenciana 2022 en la categoria de Trajectòria Turística.

Aquests premis, concedits per Turisme GVA, reconeixen persones, entitats o institucions que han destacat per la seua labor a favor del turisme de la Comunitat Valenciana, distingint-les per haver contribuït, de manera notable, al desenvolupament, foment i promoció, o per haver participat o col·laborat amb l'acció de la Generalitat, en pro d'aquest sector estratègic.

L'acte de lliurament del guardó s'ha celebrat avui dilluns 3 d'octubre al Palau de la Generalitat, amb la presència del president Ximo Puig i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Han recollit el premi la rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI), Eva Alcón, i el director del congrés, el catedràtic de l'UJI Rafael Lapiedra.

La XXV Edició del Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa tindrà com a títol «25 de transformació turística: mirant al futur amb garanties» i se celebrarà els dies 19 i 20 d'octubre de 2022 a la Universitat Jaume I.

Aquesta trobada és una iniciativa que compta amb el patrocini del Patronat Provincial de Turisme de Castelló i la col·laboració de l'Agència Valenciana del Turisme de la Generalitat Valenciana. Es tracta d'un esdeveniment que, des dels seus inicis, l'any 1998, compta amb la col·laboració de la FUE-UJI en el Comitè Organitzador.

Més informació: www.fue.uji.es/turismo

patrons FUE-UJI