Logo edifici FUE-UJI

Meeting Hour FUE-UJI. Visita a ASCER
Notícies FUE-UJI

22 de abril de 2024

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa convoca les organitzacions del seu Patronat

Aquest divendres es va cel·lebrar una nova trobada del cicle Meeting Hour FUE-UJI. Després d'una visita a algunes de les instal·lacions pioneres de la Universitat Jaume I, representants de les empreses i entitats del Patronato de la Fundación Universitat Jaume I-Empresa van realitzar una visita a la Patronal ASCER -Asociación Española de Fabricantes de Azulejos Y Pavimentos Cerámicos-.

ASCER integra actualment la totalitat de la indústria taulellera del país, amb 161 empreses associades. Fou una ocasió única per a conèixer la important tasca que desenvolupa la patronal ceràmica, els reptes als que s'enfronta la indústria, les àrees que componen l'associació, les seues línies de treball així com els projectes de futur.

Tot això en un espai en el que empreses y entitats del Patronato van poder coneixer-se millor entre elles, gràcies a la posada en marxa al 2023 de les trobades Meeting Hour-FUE UJI.

Una magnífica acollida per part del president de ASCER, Vicente Nomdedeu, així com del seu equip humà, integrat per Germán Belbis i Eva Pedrajas, van donar el tret de sortida a la trobada en la que participaren, a més de Carlos Cabrera, president del Comité de Entidades de la FUE-UJI; David Cabedo, vicerrector de Innovación, Transferencia y Divulgación Científica de la Universitat Jaume I; i Gloria Serra, gerent de la Fundación.

L'acte també va contar amb la presència d'altres organitzacions com Elektrosol, Simetría Grupo, PortCastelló, Torrecid Group, Macer, la Confederación Empresarial de la Comunitat Valenciana, el Ajuntament d'Onda o el Tile of Spain - Cerámica de España.

Meeting Hour-FUE UJI es una iniciativa que té lloc una vegada cada mes i que ja ha fixat per al 14 de juny una nova convocatòria, la visita a l'empresa NAYAR.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats