Logo edifici FUE-UJI

II Jornadas de Enfermería de Urgencias y Emergencias Extrahospitalarias del SESCV
Jornades FUE-UJI

25 de abril de 2024

El congrés se celebrará els dies 16 i 17 de maig de 2024

Les II Jornades d'Infermeria d'Urgències i Emergències Extrahospitalàries del Servei d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana (SESCV) se celebraran a la Universitat Jaume I els dies 16 i 17 de maig de 2024. Aquestes, emmarcades al Reconeixement d'Interès Professional que atorga el CECOVA (Consell d'Infermeria de la Comunitat Valenciana), posen en valor l'interès per a la professió infermera dels diversos esdeveniments cientificoprofessionals que esdevenen al territori valencià.

El congrés es desenvoluparà a la Facultat de Ciències de la Salut (FCS) de la Universitat Jaume I de Castelló després de l'èxit obtingut, el maig del 2018, amb l'organització de les I Jornades d'Infermeria d'Urgències i Emergències Extrahospitalàries.

La primera edició va acostar a professionals de diferents i pioners Serveis d'Emergències d'Espanya com SUMMA 112 Madrid, SEM Catalunya, SEPES Andalusia o SESCAM Castella-la Manxa, així com del mateix SESCV, per tal d'intercanviar experiències, coneixements i donar visibilitat als diferents serveis especialitzats presents a l'assistència extrahospitalària.

El programa d'aquesta segona edició se centra a destacar la desconeguda tasca d'alguns professionals del SESCV. Per això, les Jornades comptaran de primera mà amb el testimoni dels infermers i infermeres que componen la plantilla.

Amb Immaculada Díaz Ramos a la direcció, Yolanda Polo Pascual, Rocío Toledo Cervera, Josep Sales Garcia, Ivan Moya Bou, Noelia Garcia Aracil, Begonya Llavata Gascó, Adela Cano-Coloma Abad, Jorge Pérez Martínez i Francisco Benjumea Llorens integraran el Comité Científic.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats