Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

8 de abril de 2024

Xarxa Espanyola de Fundacions Universitat-Empresa

La FUE-UJI s'ha integrat recentment en la Xarxa de Fundacions Universitat-Empresa, RedFUE, associació nacional que vela per potenciar la transferència de coneixement entre el món universitari i el món empresarial.

RedFUE va nàixer en 1997 i està inscrita en el Registre Nacional d'Associacions del Ministeri d'Interior. En 2003 va ser declarada d'utilitat pública, complint regularment amb les seues obligacions legals davant l'administració pública.
Aquesta xarxa té la funció de representar, donar servici i enfortir les relacions universitat empresa i fer costat als seus associats.

Les tendències, oportunitats i reptes de futur relacionats amb l'economia, el medi ambient, la transformació digital i l'evolució imparable de la ciència, exigeixen l'entesa entre les universitats i les empreses per a establir les bases d'una economia competitiva i d'un mercat laboral futur més sòlid i pròsper a Espanya.

"En aquest sentit, des de la FUE-UJI volem contribuir a fer front a aquests grans reptes mitjançant les nostres àrees d'activitat: la formació, la investigació i la transferència de coneixement, les pràctiques i beques en empreses, el desenvolupament del talent, organització d'esdeveniments i els projectes europeus i internacionals" ha declarat Gloria Serra, gerent de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa. "Estar en la RedFUE ens permetrà establir sinergies amb altres fundacions del territori nacional i compartir experiències per a l'impuls de les nostres activitats"

patrons FUE-UJI
empreses i entitats