Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI va gestionar 13 esdeveniments en 2020 amb més de 2.000 assistents
Jornades FUE-UJI

4 de març de 2021

Cal destacar la celebració d'esdeveniments en format virtual

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa promou cada any la realització de congressos, jornades i seminaris en col·laboració amb l'UJI o que aquesta li encarrega, consolidant la seua àmplia experiència i know-how en la gestió d'esdeveniments a la província. Durant 2020, i malgrat les restriccions imposades per la pandèmia, es van dur a terme 13 activitats a les quals van assistir un total de 2.072 persones.

Durant tot l'any es van celebrar jornades de diferents àrees de coneixement com el turisme, matemàtiques, autisme, dret concursal i societari o urbanisme, entre altres. Cal destacar la celebració d'esdeveniments en format virtual, en els quals la Fundació Universitat Jaume I-Empresa s'ha especialitzat, posant a la disposició de la trobada els mitjans tècnics més avançats i l'última tecnologia en plataformes live streaming, així com recursos humans experts en esdeveniments digitals.

Així, la FUE-UJI va prestar assistència tècnica en les «Jornades Virtuals de Portes Obertes: en família a l'UJI», celebrades del 15 al 18 de juny, a les quals van assistir un total de 322 persones; o les sessions en línia sobre el «Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH)», que van tindre lloc a l'UJI del 17 al 24 d'octubre.

La FUE-UJI també es va encarregar de l'organització al gener de 2020 del V Congrés de Joves Investigadors Matemàtics, en format presencial, amb prop de 300 assistents; i a l'octubre de 2020 del II Congrés sobe Dret Concursal i Societari; i del XXIII Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, al qual van assistir 160 congressistes.

Per a 2021 la FUE-UJI té prevista la celebració del XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola, del 8 al 12 de setembre; una nova edició del Congrés sobre Dret Concursal i Societari, que tindrà lloc previsiblement els dies 23 i 24 de setembre a Benicàssim; i la XXIV edició del Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, per als dies 6 i 7 d'octubre.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa és membre d’OCUE, l'Associació d'Oficines de Congressos d'Universitats i Fundacions Universitàries, entitat que agrupa els departaments de les universitats i fundacions universitàries de l'estat espanyol que s'ocupen de la gestió dels esdeveniments promoguts pels membres de les seues comunitats científiques i d'acollir els esdeveniments de tota mena que se celebren en les seus universitàries.

Més informació: www.fue.uji.es/ca/jornades

patrons FUE-UJI