Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

14 de octubre de 2021

L'encontre de programadors se celebra a la UJI del 26 al 28 de novembre

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa participa en la pròxima edició del HACKATHON FACSA CASTELLÓ com a entitat col·laboradora.

El HACKATHON FACSA CASTELLÓ, que tindrà lloc a la Universitat Jaume I del 26 al 28 de novembre, és la formalització d'una estreta col·laboració entre totes les empreses impulsores (Nayar Systems, Cuatroochenta, IoTsens i Eventscase) donant suport a la iniciativa de l'Associació d'Empreses Tecnològiques de Castelló, Xarxatec; sempre en cerca del desenvolupament del talent qualificat, l'emprenedoria i l'impuls d'un ecosistema tecnològic que converteix a Castelló en un referent de la innovació.

És un esdeveniment en el qual, durant un cap de setmana complet, els participants duen a terme reptes relacionats amb una temàtica o temàtiques concretes, amb la finalitat d'oferir solucions tecnològiques als problemes plantejats. La temàtica de HACKATHON FACSA CASTELLÓ 2021 està relacionada amb conceptes que marquen l'actualitat hui dia: Ciberseguretat, Big Data i Intel·ligència artificial.

Aquesta edició es desenvoluparà en un format híbrid, amb una convocatòria presencial a la Universitat Jaume I, al mateix temps que una altra convocatòria en línia amb conferències i resolució de reptes, a més d'una invitació a sumar-se als més xicotets/as a través de Hackathon Infantil, una programació dedicada a xiquets/as i adolescents de 3 a 16 anys.

Més info: www.hackathoncastellon.com/#/

patrons FUE-UJI