Logo edifici FUE-UJI

Data 16/03/2024
ActivitatSector Construcción/Inmobiliar
Funcions a exercir
Tareas de colaboración para la formación en el equipo comercial. Gestión de proyectos. Gestión de apertura de la cartera de clientes. Organizar viajes para promocionar nuestras soluciones técnicas, hacer un seguimiento y análisis del mercado para buscar nuevas oportunidades de negocio. Asesoramiento técnico a los clientes y realización de despieces de la fase inicial del proyecto.
PoblacióAlcora
Borsa d'ajuda400€ brutos/mes
Hores / diaJornada partida ( flexibilidad entrada y salida)
Duració2 meses
ReferènciaPRACT2554

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats