Logo edifici FUE-UJI

Data 16/03/2024
ActivitatInformatica
Funcions a exercir
Tareas de colaboración para la formación en aprender como funcionan las aplicaciones de marketing automation. Conocer como se puede generar formularios de recogida de opinión. Colaborar con el equipo de preventa en la preparación de documentos comerciales y con el equipo de operaciones en la confección de materiales audiovisuales y textuales para dar formación a los usuarios finales. Elaborar planes y estrategias de comunicación de productos.
PoblacióCastellón, Valencia o Alicante
Borsa d'ajuda400€ brutos/mes
Hores / diade 9H A 14H
Duració3 meses
ReferènciaPRACT2552

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats