Logo edifici FUE-UJI

Data 10/06/2021
ActivitatLenguas y Tecnologías
Funcions a exercir
Prácticas en Gestión de Proyectos de Traducción. Proporcionar apoyo en diferentes fases de proyectos de traducción. Búsqueda de lingüistas correspondientes en la base de datos. Negociación con traductores y correctores independientes. Preparación de carpetas y los archivos del trabajo para la traducción. Realizar OP para lingüistas. Asegurar de que los plazos se cumplan con los lingüistas de acuerdo con los proyectos. Llevar a cabo proyectos lingüísticos / no lingüísticos.
PoblacióA distancia
Borsa d'ajuda400€ brutos/mes
Hores / dia6-7 horas/día
Duracióa convenir
ReferènciaPRACT1668

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites