Logo edifici FUE-UJI

Visita a les instal.lacions d' ITC/AICE
Notícies FUE-UJI

26 de març de 2021

En el transcurs de la reunió se van tractar temes comuns

Un dels objectius de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) és establir vincles i mantenir un contacte estret amb el teixit productiu i entitats de l'entorn de la Universitat que poden aportar valor a la relació entre aquesta i l'àmbit empresarial.

En aquesta línia, el president executiu de la FUE-UJI, Carlos Cabrera; i el seu gerent, Gloria Serra, van visitar recentment les instal·lacions de l'Institut de Tecnologia Ceràmica ITC/AICE situades en el Polígon Industrial SUPOI 8, a Almassora.

Durant la trobada, Joaquín Font de Mora, president de l'Associació d'Investigació de les Indústries Ceràmiques (AICE), Gustavo Mallol, director, i Gonzalo Silva, subdirector, van mostrar l'equipament tècnic i científic del qual disposa ITC/AICE, així com els projectes d'investigació i iniciatives dirigides a capitalitzar coneixement i transferir tecnologia i serveis avançats que donen solucions a les empreses del clúster ceràmic.

En el transcurs de la reunió es van abordar temes comuns i projectes en els quals totes dues entitats col·laboren, com és el cas de la formació de postgrau propi de l'UJI sobre processament de materials ceràmics, una formació especialitzada i essencial per a controlar els processos i mantenir la qualitat requerida en la indústria espanyola de fabricació de materials ceràmics, líder quant a desenvolupament tecnològic, disseny i qualitat de servei, i que concentra a Castelló el 94% de la producció nacional.

Més informaciówww.fue.uji.es

patrons FUE-UJI