Logo edifici FUE-UJI

La UJI aposta per les microcredencials universitaries
Formació FUE-UJI

29 de novembre de 2022

La FUE-UJI gestiona diverses microcredencials el curs 2022-2023

La Universitat Jaume I aposta per la formació permanent amb la programació de microcredencials universitàries, propostes formatives amb format flexible, innovador, inclusiu i interconnectat, que permeten l'adquisició específica de capacitats i competències i afavoreixen l'ocupabilitat, amb les quals contribuirà a ampliar les oportunitats d'aprenentatge al llarg de la vida.

La Comissió Europea defineix la microcredencial com una qualificació que demostra els resultats d'aprenentatge adquirits a través d'un curs o mòdul breu, avaluat de manera transparent i que poden oferir, entre altres institucions, les universitats. «L'avantatge de les microcredencials és que permeten a les persones que les cursen millorar les seues capacitats o reciclar-se, actualitzant els seus coneixements i adaptant-los a la realitat actual i a les necessitats del mercat laboral, sense haver de cursar un programa complet d'educació superior», destaca la vicerectora d'Estudis i Formació Permanent, Isabel García Izquierdo.

En el cas de l'UJI, les primeres microcredencials que s'ofereixen en aquest curs 2022-2023 són Compra pública innovadora en l'administració local, de 20 hores; Intel·ligència artificial aplicada als negocis, de 16 hores, i el Curs pràctic sobre preparació i gestió de projectes europeus, amb una duració de 45 hores, si bé no es descarta l'ampliació de l'oferta en el segon semestre del curs.

La constància oficial de la formació rebuda s'incorporarà a una cartera digital, mitjançant un certificat en el qual apareix el nom de l'estudiant, els resultats de formació obtinguts, el mètode d'avaluació i la institució que acredita la certificació, entre altres, i que serà reconegut en l'àmbit europeu.

Més informació: https://www.fue.uji.es/formacion/cursos

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres