Logo edifici FUE-UJI

Ple del Patronat de la FUE-UJI
Notícies FUE-UJI

30 de abril de 2021

La Fundació presenta la Memòria d'Activitats 2020 i l'Informe de Comptes Anuals 2020

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha celebrat la reunió del Ple del seu Patronat en format virtual. En el transcurs de la reunió s'ha presentat la Memòria d'Activitats 2020 i l'informe de Comptes del 2020.

Eva Alcón, rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la FUE-UJI, ha sigut l'encarregada de dirigir la vídeo-reunió, que ha comptat amb la presència en la seu de la Fundació de Carlos Cabrera, president executiu, i de Gloria Serra, gerent.

La rectora ha destacat que «la FUE-UJI ha sabut adaptar-se a un escenari exigent per l'impacte de la COVID-19 per a mantenir aqueixa doble funció d'acostar a la societat les capacitats formatives i d'investigació que tenim a l'UJI i, al mateix temps, fer arribar a la Universitat les necessitats dels sectors productius».

Per la seua part, Carlos Cabrera ha exposat les dades més rellevants de l'activitat desenvolupada per les diferents àrees i ha realitzat un balanç dels serveis prestats fins al 31 de desembre de 2020. Cabrera ha fet especial esment a l'esforç realitzat pel personal de la Fundació i els col·laboradors, que «hem sabut cercar solucions creatives als reptes imposats per una situació tan inesperada com desafiadora. Ha sigut un any d'aprenentatges que ens ha fet molt més forts per a encarar el futur». A continuació, Gloria Serra ha informat dels comptes anuals de la Fundació.

MEMORIA 2020 Presentación para Pleno 30 abril 2021 de bertaclausell

Entre els esdeveniments més destacats en 2020 es va produir l'adhesió de les empreses NAYAR SYSTEMS i RECORD GO al Patronat de la FUE-UJI, que ja compta amb 33 entitats patrones (després de la incorporació en 2021 de la CEV i MACER).

En l'àrea de formació, la FUE-UJI va organitzar 57 activitats formatives que van sumar més de 1.190 alumnes, va transformar gran part dels cursos en format en línia i en streaming i va dissenyar noves propostes com les píndoles formatives online que es van oferir de manera gratuïta en el període més restrictiu de la crisi. Pel que fa al Programa de Pràctiques Extracurriculars dels estudiants de l'UJI, es van gestionar un total de 580 annexos d'estades en pràctiques.

En el marc del Programa Experience de beques per a titulats, es van gestionar 331 acords de beques a egressats universitaris, en un total de 429 convenis vigents amb empreses/entitats.

Durant el 2020 la FUE-UJI va organitzar 13 esdeveniments de diferent índole (congressos, jornades i tallers) amb un total de 2.072 participants i s'ha especialitzat en el disseny i posada en marxa de trobades virtual, oferint assistència tècnica en diversos esdeveniments realitzats per streaming.

L'oficina EuroFUE-UJI va participar, al llarg del 2020, en més de 70 fòrums d'àmbit nacional i internacional i ha implementat un total de 15 projectes europeus, dels quals 7 han sigut aprovats en el 2020 dins del programa Erasmus+ en la convocatòria d'abril 2020 sobre associacions estratègiques en l'àmbit de l'educació i la formació, i associacions estratègiques en l'àmbit de la joventut, a més d'un projecte aprovat en la convocatòria del programa EuropeAid amb l'Argentina. A més, va llançar el cicle de sessions sobre mecanismes de finançament de la UE «Desdejunis de Treball Europa 2027» dirigit a Patrons de la FUE-UJI, amb la col·laboració de Caixalmassora.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats