Logo edifici FUE-UJI

El partit de futbol benèfic Universitat-Empresa recapta més de 2120 euros per a la investigació c
Jornades FUE-UJI

13 de maig de 2024

The Universitat Jaume I-Empresa Foundation delivers the proceeds to the Chair of Physical Activity and Oncology “Fundación José Soriano Ramos”

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) va celebrar l'11 de maig un partit de futbol sala benèfic que va aconseguir reunir un centenar de persones, membres de la comunitat universitària, representants d'empreses i institucions vinculades a la Fundació i membres del col·lectiu de la Càtedra d'Activitat Física i Oncologia “Fundació José Soriano Ramos”, beneficiària de la recaptació.

“Gràcies a aquest esdeveniment hem aconseguit un doble objectiu: per una banda, fomentar l'enllaç entre la Universitat Jaume I i el teixit empresarial a través d'una activitat esportiva, i de l'altra, reunir fons per a la investigació sobre els beneficis de l'activitat física en pacients oncològics”, va assenyalar Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI.

El British School of Vila-real ha estat el col·laborador principal en aquesta iniciativa, que ha comptat amb el patrocini de les empreses MACER i GRUP PAMESA. La recaptació de fons, més de 2120 euros, obtinguts amb les donacions voluntàries dels assistents, la venda de material de marxandatge i de les aportacions realitzades per les empreses i entitats participants, es va lliurar a la Càtedra d'Activitat Física i Oncologia “Fundació José Soriano Ramos” en finalitzar l´esdeveniment.

La cita va tenir lloc al pavelló poliesportiu de la Universitat Jaume I amb un programa esportiu i de lleure que es va inaugurar per part de Mamen Pastor, Vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable de l'UJI, i Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI .

La jornada va incloure un partit de futbol sala d'equips mixtos, en categoria infantil i un altre en categoria adults, espectacle de màgia per part del Mag Carolus, sorteig d'obsequis i venda solidària de marxandatge, així com entrega de trofeus i medalles als equips.

“Aquesta ha estat una jornada alineada amb un dels propòsits del Pla de Salut Integral de l'UJI: potenciar la Universitat com a entorn promotor de salut i benestar per a la comunitat universitària i la societat en conjunt. Avui hem gaudit d'una acció solidària, intergeneracional i alineada amb els valors esportius: equitat, perseverança, treball en equip, inclusió i respecte”, va comentar Mamen Pastor, Vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable de la Universitat Jaume I.

Per dur a terme aquesta activitat, la FUE-UJI va comptar amb el suport de les organitzacions del Patronat, especialment de l'Ajuntament de Castelló, l'Ajuntament de Vila-real i de l'Ajuntament de la Vall d'Uixó, a través de les aportacions de material de marxandatge i jugadors per als equips.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites