Logo edifici FUE-UJI

Onda suma sinergies amb la FUE-UJI
R+D+I FUE-UJI

14 de desembre de 2022

Noves línies de col·laboració en el camp de la innovació i transferència

L'Ajuntament d'Onda i la Fundació Universitat Jaume I - Empresa (FUE-UJI) estan treballant en obrir noves línies de col·laboració en matèria d'innovació i transferència de coneixement de la seu universitària a la ciutat. Per això, ambdós institucions han mantingut una trobada de treball en què han participat per part del govern municipal l'alcaldessa, Carmina Ballester, i el tinent d'alcalde d'Innovació, Vicent Bou, i per part de la universitat el Vicerector d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica, David Cabedo, el president executiu de la FUE-UJI, Carlos Cabrera, la gerent, Gloria Serra, i la responsable de l'àrea de Transferència, Lucía Pallarés.

En la trobada, Ballester ha manifestat l'interés de l'Ajuntament a continuar desenvolupant nous projectes innovadors de la mà de la universitat i ha obert les portes a participar en iniciatives impulsades des de la Jaume I.

"Treballem per revertir en Onda el talent i coneixement que es genera en la Universitat Jaume I, ja que és el principal focus de ciència i innovació de la provincia", ha apuntat la primera edil.

Beques de formació

Cal recordar que l'Ajuntament ja col·labora amb la FUE-UJI en diferents programes com les beques formatives remunerades per a graduats i, d'altra banda, per a estudiants de grau durant els mesos d'estiu.

Font: Ajuntament d'Onda

patrons FUE-UJI