Logo edifici FUE-UJI

Més de 1.000 persones van participar en alguna acció formativa gestionada per la FUE-UJI
Formació FUE-UJI

11 de abril de 2022

La Fundació va gestionar en 2021 un total de 64 accions formatives, la qual cosa es tradueix en 15.967 hores lectives

La formació és una de les principals àrees d'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa. A més d'oferir formació contínua pròpia, la FUE-UJI, mitjançant un encàrrec, gestiona cursos dels ensenyaments propis i de formació permanent contínua de la Universitat Jaume I i títols de postgrau propi universitaris.

Tenint en compte les dades de l'any 2021, es van impartir un total de 64 accions formatives amb 1.080 alumnes, la qual cosa es tradueix en 15.967 hores lectives.

En 2021 es va continuar amb un ús més intensiu de les plataformes de live learning, invertint més recursos en la formació impartida en streaming. La FUE-UJI gestiona una àmplia oferta de cursos en línia, i compta amb recursos tècnics capdavanters i recursos humans experts en plataformes de formació en viu.

Pel que fa a la gestió dels títols de postgrau propis de la Universitat Jaume I, en 2021 es va llançar, entre altres, el primer Màster en Tecnologia Ceràmica, que ha comptat amb el suport de destacades empreses del clúster ceràmic, de les principals associacions sectorials i de l'Institut de Tecnologia Ceràmica; i el Màster en Infermeria i Salut Escolar en els Centres Educatius, en la línia de les recomanacions d'institucions de prestigi sobre la inclusió de continguts de promoció i educació per a la salut (PES) en el currículum escolar de l'ensenyament obligatori.

Més informació: ACÍ

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres