Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

14 de abril de 2021

Ja són 33 les empreses i entitats de la província que conformen el Patronat

L'empresa MACER, fundada en 1973 i dedicada al disseny, desenvolupament, producció i manteniment de motles ceràmics per a la indústria del taulell, ha sigut la més recent incorporació al Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, que compta ja amb 33 empreses i entitats de la província que avalen amb la seua presència la raó de ser de la Fundació, creada en 1993 per a servir de nexe d'unió entre la Universitat Jaume I i l'entorn socioeconòmic castellonenc.

Agustín Poyatos, gerent de MACER, ha subscrit l'acta d'adhesió en presència de la rectora de l'UJI i presidenta de la FUE-UJI, Eva Alcón; del president d'honor de la Fundació, Rafael Benavent; i del president executiu de la Fundació, Carlos Cabrera; actuant com a fedatari el notari Ernesto Tarragón.

Agustín Poyatos ha mostrat el seu interés a col·laborar amb la FUE-UJI: «Crec en la responsabilitat social empresarial. Cal assumir compromisos amb el conjunt d'organitzacions entorn d'un interés comú per a solucionar problemes de la societat». «La incorporació de MACER a la FUE-UJI és de gran importància en les seues accions socials», ha afirmat.

La rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la FUE-UJI, Eva Alcón, ha subratllat que «MACER representa la innovació, l'avantguarda o el compromís social, a més de ser un clar exemple d'adaptació a escenaris complexos i de capacitat de superació, valors intangibles que també compartim en l'UJI». En aquest sentit, Alcón ha destacat que aquesta adhesió «obri una finestra més d'oportunitats per a fomentar les relacions entre la Universitat i el sector empresarial i professional».

Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, ha expressat la satisfacció de l'entitat per aquesta última incorporació, la segona de 2021, al màxim òrgan de govern de la Fundació. «Que MACER s'integre hui en el nostre Patronat és un honor per a la Fundació. Es tracta d'una signatura amb més de 45 anys en la indústria, que ha estat sempre a l'avantguarda del sector ceràmic gràcies a la inversió en innovació i tecnologies i amb una àmplia experiència en el mercat internacional. No podem estar més satisfets».

Sebastián Pla, president del Consell Social de l'UJI i vicepresident de la Fundació; Javier Grandío, secretari del Patronat de la FUE-UJI; Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI; Modest Fabra, vicerector de Planificació, Coordinació i Comunicació UJI; i José Miquel, designat representant de MACER en el Patronat FUE-UJI; han assistit a l'acte que, per motius de seguretat sanitària, s'ha celebrat amb aforament reduït i complint la normativa imposada a causa de la pandèmia.

En el transcurs de l'acte, el gerent de MACER ha incorporat el logotip de l'empresa al panell d'organitzacions i entitats del Patronat.

SOBRE MACER

Els processos de fabricació de MACER segueixen tres línies o objectius estratègics:

• Innovació en producte: filosofia de millora contínua unida a l'ús de les últimes tecnologies disponibles, materials, i un gran equip humà per a oferir el millor producte per als nostres clients.

• Innovació en processos: implantació progressiva de les últimes tendències en transformació digital i Indústria 4.0, amb l'objectiu de millorar en eficiència i eficàcia per a aportar el millor servei al client.

• Innovació oberta: el coneixement està en el seu entorn, per això MACER sempre ha seguit una filosofia de col·laboració continuada per a la millora dels seus productes i processos, col·laborant de manera habitual amb agents d'I+D com a universitats i centres tecnològics.

Amb 150 empleats i 3 factories, actualment MACER treballa per al 90% de les empreses del sector tauleller espanyol i el 40% de la seua facturació va destinada al mercat internacional.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats