Logo edifici FUE-UJI

Jornades FUE-UJI

17 de maig de 2024

En la Universitat Jaume I, del 27 al 30 de maig de 2024

International Conference on Modeling and Simulation of Electric Machines. ELECTRIMACS 2024.

La Conferència Internacional sobre Modelatge i Simulació de Màquines, Convertidors i Sistemes Elèctrics celebra la seua 15a edició a Castelló, commemorant el seu 40 aniversari.

La jornada tindrà lloc al campus de la Universitat Jaume I, la universitat pública de Castelló, del 27 al 30 de maig de 2024.

Aquest congrés s'ha consolidat com un esdeveniment essencial en l'enginyeria elèctrica, reunint a més de 170 experts internacionals. Enguany, ELECTRIMACS destaca per un programa innovador que integra tres àrees clàssiques (modelatge i caracterització, simulació i control) amb un nou i innovador enfocament en machine learning, a més d'oferir 11 sessions especials i 4 xerrades industrials. La conferència s’organitza des del Departament d’Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny actuant com General Chairs els professors Hector Beltran i Enrique Belenguer, de l'àrea d'enginyeria elèctrica.

ELECTRIMACS és una plataforma d'intercanvi científic i professional que promou el progrés en el modelatge i la simulació de sistemes elèctrics i electrònica de potència, així com en màquines elèctriques i dispositius electromagnètics. El congrés aborda temes crucials com la gestió energètica, sistemes de transport, micro i smart grids, vehicles elèctrics i híbrids, transferència d'energia sense fils, i solucions d'energia renovable i emmagatzematge.

Aquesta edició del congrés es complau de comptar amb ponents plenaris de la talla del Professor Frede Blaabjerg, figura clau en la indústria eòlica i guardonat amb el Global Energy Prize el 2019 i la Medalla Edison de la IEEE entre altres premis. La seva prolífica investigació el situa com un dels enginyers més citats al món entre 2014 i 2021, segons Thomson-Reuters.

D'altra banda, destaca el patrocini de líders de la indústria elèctrica com Iberdrola, Red Eléctrica i Power Electronics, que demostren d'aquesta manera el seu compromís amb la innovació i l'avanç tecnològic. Empreses com Indielec i entitats locals com el Port de Castelló i el Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Castelló també destaquen pel seu suport.
Amb una agenda plena de contingut innovador i oportunitats úniques de networking, ELECTRIMACS 2024 es perfila com un esdeveniment que influirà significativament en el futur de l'enginyeria elèctrica.

Més info: https://electrimacs2024.uji.es/

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres