Logo edifici FUE-UJI

R+D+I FUE-UJI

28 de octubre de 2022

29 de novembre 2022

L' Institut de Materials Avançats (INAM) de la Universitat Jaume I programa una serie jornades l'objectiu principal de les quals és la difusió de les múltiples aplicacions avançades en el sector industrial de la investigació que es duu a terme en l'Institut. És una iniciativa de la Unitat Científica d'Innovació Empresarial (UCIE), projecte finançat per l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

L'objectiu de les III Jornades de l'INAM és crear un punt de trobada entre empreses de la Comunitat Valenciana i grups d'investigació de la Universitat per a l'intercanvi d'idees, fomentant la col·laboració. Un punt de trobada entre creadors d'innovació i les empreses del teixit empresarial valencià, indústria, startups, comerç, clústers, instituts tecnològics i universitats. Es tracta de poder crear sinergies fructíferes i poder aprofitar a fer networking i adquirir noves estratègies i coneixements en tema de transferència i intercanvi de resultats.

La primera sessió, que inauguraran David Cabedo, Vicerector adjunt de Transferència, Innovació i Emprenedoria de l'UJI i Elena Uviedo, Cap d'Unitat d'Innovació en Agència Valenciana de la Innovació (AVI), comptarà amb la participació dels investigadors principals de l'INAM i destacades empreses.

Dimarts, 29 de novembre 2022
De 16h a 19h