Logo edifici FUE-UJI

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa presenta el seu Pla d'Actuació per a 2024
Notícies FUE-UJI

22 de desembre de 2023

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa va celebrar el divendres 15 de desembre la reunió del Ple del seu Patronat, en la qual es va presentar el Pla d'Actuació 2024 i algunes de les activitats més destacades desenvolupades per la FUE-UJI en 2023, any en què l'entitat ha commemorat el seu 30 aniversari.

Precisament la rectora i presidenta de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, Eva Alcón, va començar la reunió plenària fent al·lusió a la trajectòria de tres dècades de la FUE-UJI i la seua raó de ser «una entitat que en aquests 30 anys ha contribuït com a aliada estratègica de l'UJI, a enfortir la connexió entre el campus i el seu entorn i a aproximar les capacitats formatives, investigadores i d'innovació de la Universitat a la societat. A través de la FUE-UJI podem conéixer i atendre les necessitats de formació per al reciclatge professional i, a més, la Fundació ens ajuda a enfortir l'estratègia d'internacionalització i a posicionar a l'UJI i els seus grups d'investigació en l'escenari internacional. Una aliança que té en les adhesions d'empreses i entitats al seu Patronat una de les principals senyes d'identitat».

Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, va mostrar la seua satisfacció per la renovació d'acords i convenis amb organitzacions de l'entorn, la posada en marxa de noves iniciatives com el cicle de trobades «Meeting Hour FUE-UJI» i va destacar el treball realitzat per les àrees d'activitat de la Fundació a través de l'encàrrec de gestió de la Universitat Jaume I. També va agrair a les 35 entitats i empreses Patró, als usuaris de la FUE-UJI i a la comunitat universitària la participació en les activitats que han tingut lloc per a celebrar els 30 anys d'història, «uns actes que han servit per a mostrar la col·laboració de tots en el projecte de la Fundació com a lloc de trobada entre el campus i el teixit socioeconòmic».

PLA D'ACTUACIÓ 2024 FUE-UJI
Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI, va presentar les línies d'actuació previstes per a 2024, començant per l'Oficina de Projectes Europeus i Internacionals, la EuroFUE-UJI, que planteja, entre altres objectius, reforçar la línia de col·laboració amb la Universitat Jaume I a través de l'encàrrec de gestió per a projectes Erasmus +, Horitzó Europa i la continuació del programa internacional Study Abroad.

Pel que respecta a l'àrea de transferència de tecnologia, les prioritats són promocionar l'oferta tecnològica de l'UJI per a impulsar la transferència del coneixement generat per la Universitat Jaume I, especialment en Ciències Humanes i Socials.

Quant a la formació, alguns dels objectius per a 2024 són la captació de nou alumnat nacional i internacional, la millora de la qualitat dels programes formatius i continuar prestant col·laboració a la Universitat Jaume I en la gestió de les microcredencials.

Respecte als programes de pràctiques extracurriculars UJI i el de beques per a titulats, la Fundació aspira a aconseguir 250 nous annexos per a estades en pràctiques de l'estudiantat de la Universitat.

Durant el 2024 la FUE-UJI continuarà contribuint a la consolidació del campus com a lloc de trobada i d'organització de congressos, prestant el seu suport en la gestió integral d'esdeveniments.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats