Logo edifici FUE-UJI

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa presenta el seu Pla d'Actuació per a 2023
Notícies FUE-UJI

21 de desembre de 2022

Reunió del Ple del Patronat de la FUE-UJI

La Fundació Universitat Jaume I- Empresa ha celebrat la reunió del Ple del seu Patronat, en la qual s'ha presentat el Pla d'Actuació 2023 i algunes de les activitats més destacades desenvolupades per la FUE-UJI en els últims mesos.

La rectora i presidenta de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa, Eva Alcón, ha dirigit la reunió plenària, en la qual ha agraït el suport de la FUE-UJI en les accions de posicionament internacional de la Universitat i l'obtenció de finançament europeu, a través dels encàrrecs de gestió dels vicerectorats d'Investigació i el de Relacions Internacionals, on l'oficina de projectes europeus de la Fundació, l’EuroFUE-UJI, ha jugat un paper essencial. A més, també ha subratllat la col·laboració en el desplegament de les microcredencials, una fórmula d'aprenentatge innovadora promoguda pel Vicerectorat d'Estudis i Formació Permanent.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa té entre les seues funcions principals la promoció de les activitats vinculades a la formació de postgrau propi de l'UJI i formació permanent, la transferència de tecnologia, la gestió de pràctiques d'estudiants i beques de titulats, la promoció de projectes internacionals i l'organització de congressos i jornades.

Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, ha mostrat la seua satisfacció per la incorporació al Patronat d'una entitat estratègica com l'Aeroport de Castelló i pels diferents protocols de col·laboració empresarial signats en 2022 amb organitzacions com British School of Vila-real, la Federació Valenciana de Municipis i Províncies o la patronal ASCER. A través d'un vídeo molt representatiu, ha fet esment a les activitats més destacables de l'Avanç de la Memòria d'Activitats de 2022.

PLA D'ACTUACIÓ 2023 FUE-UJI

Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI, ha presentat les línies d'actuació previstes per a 2023, any en què la Fundació celebrarà amb diversos actes el seu 30 aniversari.

En l'àrea de Projectes Europeus i Internacionals, l’EuroFUE-UJI planteja, entre altres objectius, reforçar la línia de col·laboració amb la Universitat Jaume I a través de l'encàrrec de gestió per a projectes Erasmus +, Horitzó Europa i la continuació del programa internacional Study Abroad.

Pel que respecta a l'àrea de transferència de tecnologia, les prioritats són millorar la interacció amb l'entorn socioeconòmic i impulsar la transferència del coneixement generat per la Universitat.

Quant a la formació, alguns dels objectius per a 2023 són l'impuls de les microcredencials com a nou format més flexible, innovador i adaptat a les necessitats formatives del mercat laboral, la digitalització de l'oferta formativa i la captació de nous alumnes.
Respecte als programes de pràctiques extracurriculars i de beques per a titulats de l'UJI, la Fundació aspira a concertar 200 nous convenis amb organitzacions que acullguen estudiants de l'UJI.

Durant el 2022 la FUE-UJI preveu contribuir a la consolidació de la Universitat Jaume I com a lloc de trobada i d'organització de congressos, prestant el seu suport en la gestió integral d'esdeveniments amb una alta especialització en l'organització d'esdeveniments virtuals.

www.fue.uji.es

patrons FUE-UJI