Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI viatja a Brussel·les amb Simetria
Eurofue FUE-UJI

20 de Gener de 2023

La FUE-UJI acompanya a Simetria en reunions de treball amb institucions europees a Brussel·les

La Fundació Universitat-Empresa de la Universitat Jaume I (FUE-UJI) va acompanyar a Simetria els passats dies 6 i 7 de desembre a Brussel·les tenint trobades amb diferents entitats europees, emmarcats dins del programa "Hoja de Ruta de Financiación Europea." Un programa promogut per la FUE-UJI amb l'objectiu d'incrementar la participació d'empreses com a Simetria en iniciatives europees i fomentar la seua internacionalització.

A Brussel·les van viatjar Nela Gómez, reponsable de la EuroFUE-UJI i María Ventura, tècnica de projectes de la EuroFUE-UJI, juntament amb dos representants de Simetria Grup, Francisco Vea, director d'Innovació i Noves Tecnologies, i Christian Abarca, tècnic d'innovació i noves tecnologies de Simetria. Allí es van reunir amb altres representants de diverses Institucions europees, entre les quals van destacar la Comissió Europea, les trobades amb Fundació Comunitat Valenciana - Regió Europea, ECTP - Innovative Build Environment i la Representación Permanente de España en la UE (REPER).

Durant aquestes jornades de treball es van abordar temes com les convocatòries de programes de finançament europeus, Horitzó Europa i l'aposta de la Comissió Europea en matèria de sostenibilitat i construcció, assumptes que es van tractar amb Philippe Moseley, policy officer de la Direcció General d'empresa i indústria de la Comissió Europea, i Mr Christian Hauke Planning and Programming Officer de la Direcció General de Mercat Interior, Indústria, Emprenedoria i Pimes de la Comissió Europea.

Una de les parades també destacades de l'agenda va ser amb la Fundació Comunitat Valenciana - Regió Europea, que va tindre lloc amb Leticia Casañ amb l'objectiu de promoure la visibilitat a Europa de Simetria Grup.

Un altre de les trobades va ser amb Paul Cartuyvels, president de ECTP - Innovative Build Environment. Al costat d'ell la FUE-UJI i els representants de Simetria van debatre amb la xarxa de ECTP les accions per a la promoció europea de la innovació a l'entorn de la construcció. L'agenda va finalitzar amb la trobada amb David González i Marta March, consellers d'investigació de la Representació Permanent d'Espanya a la UE (REPER) . Altres cites que van tindre lloc durant les jornades de treball van ser amb Business and Science Poland, la Confederació Espanyola d'Organitzacions Empresarials, on es va presentar l'estratègia I+D de Simetria i el seu impacte internacional, i amb la Cambra Oficial de Comerç d'Espanya a Bèlgica i Luxemburg, per a tractar la promoció del grup a Europa. A més, durant aquests dies van participar en la Innovation Summit 2022 organitzada pel European Innovation Council (EIC).

També van visitar l'Oficina Espanyola de Ciència i Tecnologia CDTI (Centre per al Desenvolupament Tecnològic i la Innovació) per a parlar de les pròximes convocatòries d'Horitzó Europa i els potencials programes europeus de finançament, i amb Finnova Foundation, on es va presentar l'estratègia I+D de Simetria, a més dels projectes europeus del grup i els seus resultats.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites