Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI consolida el seu compromís amb l'impuls de les relacions universitat-empresa
Notícies FUE-UJI

2 de maig de 2022

La Fundació reuneix el seu Patronat

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha celebrat la reunió del Ple del seu Patronat en la qual s'ha presentat la Memòria d'Activitats 2021 i l'informe de comptes.

Eva Alcón, rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la FUE-UJI, ha sigut l'encarregada de donar la benvinguda i ha destacat que «l'ampliació de l'oferta formativa especialitzada i la consolidació de la modalitat en línia són exemples d'aquesta voluntat d'adaptació a la demanda d'una societat on l'accés al coneixement té caràcter estratègic». Alcón també ha posat en relleu la internacionalització, on la FUE-UJI col·labora de manera decidida amb l'UJI per a posicionar la Universitat i els seus grups de recerca en l'escenari internacional i altament competitiu.

Per la seua part, Carlos Cabrera, president executiu de la Fundació, ha exposat les dades més significatives de l'activitat desenvolupada per les diferents àrees. Cabrera ha fet especial esment a les organitzacions que formen part del Patronat, moltes d'elles representades entre els assistents. «El suport de les entitats i empreses patrones és un factor clau perquè la FUE-UJI puga impulsar els projectes que, any rere any, configuren la nostra oferta de serveis. Volem donar un agraïment especial a les organitzacions del Patronat, perquè el seu compromís amb la Universitat Jaume I és el millor aval per a avançar en la cooperació universitat-empresa», ha assenyalat. A continuació, Gloria Serra, gerent de la Fundació, ha informat dels comptes anuals de la Fundació.

Rafael Benavent, president d'honor de la FUE-UJI, i Javier Grandío, secretari del Consell Social de l'UJI i secretari del Patronat de la FUE-UJI, han assistit a la sessió que ha servit per a retre compte de les iniciatives i programes desenvolupats per la Fundació fins al 31 de desembre de 2021.

Entre els esdeveniments més destacats en 2021 es va produir l'adhesió de les empreses CEV, Macer, Vernís i Cuatroochenta al Patronat de la FUE-UJI, que ja compta amb 35 entitats patrones. En 2021, entre les accions de promoció de l'oferta de la Universitat i de suport a la gestió de transferència, la FUE-UJI va tramitar 17 contractes de col·laboració entre grups de recerca de la Universitat i empreses/entitats.

En l'àrea de formació, la FUE-UJI va gestionar 64 accions formatives que van sumar més de 1.080 participants. Pel que fa al Programa de pràctiques extracurriculars de l’estudiantat de l'UJI, es van gestionar un total de 753 annexos d'estades en pràctiques.

En el marc del Programa Experience de beques per a titulats i titulades UJI, es van gestionar 306 acords de beques a egressats universitaris, en un total de 476 convenis vigents amb empreses/entitats.

Durant el 2021 la FUE-UJI va participar en l'organització de 12 esdeveniments de diferent índole (congressos, jornades i tallers) amb un total de 2.300 participants.

L'oficina EuroFUE-UJI va gestionar 18 projectes europeus, dels quals cinc van ser finalitzats amb reeixits resultats. A més, va participar en més de 180 accions de networking i en 107 esdeveniments europeus i internacionals.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI