Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI i el British School of Vila-real reforcen la seua rel.lació
Notícies FUE-UJI

14 de juliol de 2022

Ambdues entitats firmen un conveni de col.laboració empresarial

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa i el British School of Vila-real (BSV) han signat un conveni de col·laboració empresarial que recull aquelles activitats que totes dues entitats posaran en marxa en els pròxims mesos amb l'objectiu comú de desenvolupar projectes vinculats a les àrees d'internacionalització, formació, innovació i divulgació.

Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, i Rhian Cross, directora del BSV, han subscrit el conveni pel qual la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i el centre educatiu implementaran accions de difusió de les activitats de totes dues organitzacions a través de jornades i/o fòrums oberts al públic en general, així com d'aquelles que s'entenguen d'interés per als ciutadans o especialment adequades al desenvolupament socioeconòmic de la província. També col·laboraran en l'organització d'activitats de formació i sensibilització entre els col·lectius i públic objectiu de cadascuna de les entitats. Una altra de les vies de col·laboració serà l'impuls de les pràctiques extracurriculars i de la internacionalització com a eix transversal en totes les iniciatives.

Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI; Javier Grandío, secretari del Consell Social de l'UJI i del Patronat de la FUE-UJI; i Ana María Expósito, responsable de Màrqueting i Comunicació del BSV, han assistit a l'acte de signatura del protocol al costat de representants d'altres empreses pertanyents al Patronat de la Fundació i a membres de l'equip humà de la FUE-UJI.

«Des de la FUE-UJI estem totalment convençuts de la importància d'implicar les empreses i entitats de la província en el desenvolupament de la nostra Universitat. Així doncs, des de la FUE-UJI ens posem al servei de la Universitat Jaume I i del British School of Vila-real, per a posar-nos ja a treballar en aqueixes accions concretes que ens porten a un escenari on tots sumem» ha indicat Carlos Cabrera.

Rhian Cross ha manifestat el seu convenciment que «se'ns presenten a tots moltes oportunitats, donat que el punt de partida perquè una unió siga positiva i constructiva és compartir valors. Sé que aquesta aliança repercutirà positivament en la nostra comunitat, tenim infinitat d'idees per a posar en marxa i a més serà un plaer treballar amb un equip tan dedicat i professional com el de la FUE-UJI».

British School of Vila-real és un centre educatiu pertanyent al grup internacional ISP Schools, compromés amb la innovació educativa. Amb una trajectòria de 25 anys, el seu model educatiu està plenament consolidat. És l'únic col·legi britànic, privat i mixt de la seua província que compta amb totes les etapes educatives des d'Infantil fins a Batxillerat, de dos a 18 anys. BSV forma part de International Schools Partenariat, un dels majors grups educatius del món, amb més de 56 col·legis i 50.000 alumnes en 16 països. El col·legi conjumina el millor de l'ensenyament britànic amb programes internacionals, complint amb els requisits del Ministeri d'Educació espanyol i el Currículum Nacional Britànic. Amb el ‘International Primary Currículum’ enriqueix el seu pla d'estudis amb una dimensió més internacional.

La FUE-UJI és una institució inclosa en el sector públic amb la consideració de mitjà propi de la Universitat Jaume I que naix per a donar contingut al compromís de col·laborar amb l'UJI en el foment i la promoció de les activitats vinculades a la formació permanent, a la promoció de la transferència de resultats d'investigació, a les accions d'impuls de la inserció laboral dels titulats i titulades i a la millora del potencial de les empreses i dels sectors econòmics i socials de Castelló.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats