Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI assiteix al XVII Congrés d' ATC
Notícies FUE-UJI

16 de novembre de 2023

Congrés Internacional del Tècnic Ceràmic que tva tindre lloc a l'Auditori i Palau de Congresos de Castelló

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) va assistir el 16 de novembre a una nova edició del Congrés Internacional del Tècnic Ceràmic que va tindre lloc en l'Auditori i Palau de Congressos de Castelló i que va aconseguir reunir més de 350 participants, els dies 16 i 17 de novembre.

L'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC) va superar amb el seu congrés les expectatives més positives i va rebre a desenes de professionals i experts de la indústria ceràmica. “La majoria dels participants ho han fet de manera presencial, però també hem comptat amb congressistes que seguien la cita a través d'Internet, ja que són, per exemple, d'Itàlia i de diversos països d'Amèrica, com és el cas del Perú i Guatemala”, afirma el president de ATC, Juan José Montoro.

La cita biennal de ATC, sense cap dubte una de les més importants que se celebren en el món entorn del sector productor de paviments i revestiments ceràmics, es va dedicar, de manera molt especial, “a professionals tècnics del sector ceràmic, responsables de departaments de R+D+i, tècnics i responsables dels departaments de gerència, màrqueting i producció de les empreses ceràmiques”.

El congrés de ATC es va desenvolupar sota el lema de ‘Més enllà de la indústria 4.0’ i compte, entre altres entitats i organismes, amb la col·laboració de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa en el comité organitzador.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites