Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI assisteix a una nova edició de l'Aeroport de Castelló Business Forum
Notícies FUE-UJI

1 de desembre de 2023

Encontre amb el teixit econòmic i sector aeroespacial

L'Aeroport de Castelló va acollir dijous passat, 30 de novembre, la tercera edició de l'Aeroport de Castelló Business Fòrum. L'esdeveniment que exerceix un paper aglutinador de la indústria aeronàutica i aeroespacial de la Comunitat Valenciana, a fi d'estimular el seu desenvolupament, a més de posicionar l'aeroport de Castelló com una infraestructura estratègica per a l'acolliment d'iniciatives vinculades al sector.

La Fundació Universitat Jaume I va voler acompanyar a l'equip de l'Aeroport de Castelló en la celebració d'aquesta nova trobada que va comptar amb la inauguració per part de Vicente Martínez Mus, director general d'Aeroports de la Generalitat i la Intervenció de Justo Vellón, director general de l'Aeroport de Castelló.

Taules debat sobre les aerolínies com a peces clau en la connectivitat del territori, el paper de les institucions en la millora de la connectivitat aèria i els possibles models de col·laboració; i la importància del teixit empresarial en la millora de la connectivitat aèria van ser els temes abordats durant la sessió del matí.

Una ponència a càrrec de l'empresa PLD Space, signatura espanyola que desenvolupa coets espacials reutilitzables; i una altra sobre la incubació de la indústria aeroespacial van donar pas a les sessions de la vesprada, que van comptar amb una taula debat sobre l'impacte dels programes ESA BIC en la indústria aeroespacial espanyola i una altra titulada Impuls innovador, des de les institucions al mercat.

L'Aeroport de Castelló forma part del Patronat de la FUE-UJI des de l'any 2022, mostrant així el seu compromís amb la Fundació i la Universitat Jaume I secundant totes les iniciatives i projectes que aquestes desenvolupen.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats