Logo edifici FUE-UJI

Curs per a l'ocupació i la vida independent de joves amb discapacitat intel·lectual
Formació FUE-UJI

15 de novembre de 2022

Finançat per Fundació ONCE i el FSE, i gestionat per FUE-UJI

La Universitat Jaume I ha inaugurat la segona edició del curs «UniDiversitat: Formació per a l'ocupació i la vida independent de joves amb discapacitat intel·lectual», una iniciativa d'universitat inclusiva dirigida a joves d’entre 18 y 30 anys amb discapacitat intel·lectual en la qual participaran enguany 15 estudiants.

L'acte ha comptat amb la presència de la vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, Elsa González; el director regional d’Inserta Empleo Fundació ONCE a la Comunitat Valenciana, Vicente Micó; la vicerectora adjunta d’Estudis i Formació Permanent, María José Aramburu; així com la directora acadèmica del programa, Odet Moliner, i la directora tècnica i coordinadora de la Unitat de Diversitat i Discapacitat de l'UJI, Olga Carbó.

En la sessió també ha participat professorat del programa i representants de les entitats col·laboradores de l'àmbit de la discapacitat de la província de Castelló.

El curs, que es desenvoluparà del 7 de novembre al 15 de maig, té com a objectiu millorar l’ocupabilitat, inclusió social i independència d’aquests joves a través de la promoció de competències generals i professionals que faciliten el seu accés a entorns laborals ordinaris.

La formació està promoguda pel Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat; el Vicerectorat d'Estudis i Formació Permanent i la Unitat de Discapacitat i Diversitat de la Universitat Jaume I, i compta amb el finançament de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu. A més, hi col·laboren les entitats Castellón Bolangera, Oficina de Vida Independent de Castelló, COCEMFE Castelló, TEA-CAST, Fundació Síndrome de Down Castelló i Associació Fenòmens.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites