Logo edifici FUE-UJI

Conferència de llançament Horizon Europe en la Comunitat Valenciana
Eurofue FUE-UJI

16 de febrer de 2021

Amb la col.laboració de l'EuroFUE-UJI

Conferència organitzada en el marc dels esdeveniments vinculats al 30 aniversari de la Universitat Jaume I.

Iniciativa del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de l'UJI, amb la col·laboració de la FUE-UJI (a través de la EuroFUE-UJI)

Conferència en línia, a través de la plataforma Webex, que es desenvolupa en el marc de l'Estratègia de la Generalitat Valenciana de coordinació nacional i regional en I+D+i, que pretén incrementar i millorar la participació de tots els agents de la Comunitat Valenciana en el Programa Horitzó Europa.

A principis de maig de 2020, la Comissió Europea va donar a conéixer la seua nova proposta de pressupost per al període 2021-2027, amb una suma de quasi 100.000 milions d'euros destinats al nou Programa Marc d'Investigació i Innovació, que passarà a dir-se HORITZÓ EUROPA.

Aquest nou programa es basa en tres pilars fonamentals:

PILAR 1 - CIÈNCIA EXCEL·LENT: Foment de la col·laboració i intercanvi de coneixement entre investigadors. Finançament de projectes d'investigació a través del Consell Europeu d'Investigació (ERC) i Accions Marie *Sklodowska-Curie (*MSCA).

PILAR 2 - DESAFIAMENTS GLOBALS I COMPETITIVITAT INDUSTRIAL EUROPEA: Suport directe a investigacions en l'àmbit dels reptes socials i globals, com la lluita contra el càncer, la mobilitat sostenible i la reducció en l'ús i abocament de plàstic.

PILAR 3 - EUROPA INNOVADORA: El Consell Europeu d'Innovació (*EIC), en la seua intenció de convertir Europa en un referent en matèria d'innovació, oferirà un aparador per a tecnologies d'avantguarda i empreses innovadores amb potencial de creixement.

*PITCHING D'IDEES DE PROJECTES: després de les ponències, tindrà lloc una sessió per a presentar idees o propostes per part de potencials coordinadors de projectes de la Comunitat Valenciana que vullguen buscar socis per a futures convocatòries. Per a assistir com a públic només és necessari estar inscrit en la Conferència, però per a exposar una idea és IMPRESCINDIBLE, a més d'estar inscrit, enviar el "pitch" en la plantilla adjunta abans del 24 de febrer a seimed@redit.es.

Organitzen: Universitat Jaume I de Castelló (UJI), L'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), Xarxa d'Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT) i el Node de la Xarxa Enterprise Europe Network per a les empreses de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia (EEN-SEIMED).

Participen: Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, i el Punt Nacional de Contacte d'Infraestructures d'Investigació en Horitzó Europa.

Més info i inscripcions AQUI

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres