Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

14 de febrer de 2023

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de febrer d'elfue.com obri amb l'aniversari de la Fundació Universitat Jaume I- Empresa (FUE-UJI). Per a celebrar els seus 30 anys d'història, la FUE-UJI promourà al llarg del 2023 diferents activitats i llança una nova identitat amb un nou logotip corporatiu que integra els 30 anys i el claim #seguimsumant com a missatge força.

D'altra banda, ressaltem el conveni de creació de la Càtedra Smarts Ports amb la finalitat d'abanderar la transformació digital dels enclavaments portuaris gràcies a l'UJI i a l'Autoritat Portuària de Castelló.

Destaquem també diverses notícies com la trobada de treball entre la Catédra Cuatroochenta i l'empresa de domòtica Túlia impulsada per l'UJI a través de la FUE-UJI, la reunió del consorci europeu EDUC en la Universitat per a fixar les prioritats en l'estratègia d'internacionalització dels plans d'estudi, la celebració de la Jornada Erasmus + Acción Clau 2 en l'UJI i la participació de la EuroFUE-UJI en el Inndromeda TechDay amb els projectes europeus Dynamo i e-DIPLOMA.

A més, esmentem l'inici de la microcredencial Universitària en Captació i Gestió de Finançament Europeu i l'inici del postgrau en Mediació Policial. Exposem també l'agenda de l'inici de nous cursos de formació d'aquest mes i l'aparició de la FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI