Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

7 de febrer de 2022

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí de febrer elfue.com anuncia la Matrícula oberta per als Postgraus Propis UJI, ja que durant aquest primer trimestre de l'any començaran un gran nombre de cursos d'expert. A més publiquem l'Entrevista a Carlos Gonzalvo Prades , Adjunt de la Direcció General de Vernís, en ella ens compta com es va produir l'adhesió de l'empresa al Patronat VA SER-UJI i com col·laboren amb la Fundació.

D'altra banda, destaquem diverses notícies com la celebració de la Jornada Virtual Erasmus+: Acció Clau KA2, que tindrà lloc en l'UJI el pròxim 14 de febrer, la participació de EuroFUE-UJI en El fòrum d'Universitats per al futur d'Europa o la publicació de la 4a newsletter del Projecte Erasmus+ IMONED sobre educació en línia.

Així mateix, esmentem el paper del projecte ECOMAYA que ha format a mes de 290 estudiants en Emprenedoria, Apicultura i Sostenibilitat, i l'impuls de la FUE-UJI en la internacionalització dels instituts INIT i IUTC de l'UJI.

Finalment, publiquem noves ofertes de Pràctiques Extracurriculars i Beques del Programa Experience i ressaltem la XVII Trobada d'Àlgebra Computacional i Aplicacions EACA 2022, que tindrà lloc el 20, 21 i 22 de juny d'enguany.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI