Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

5 de abril de 2022

Notícies sobre l'activitat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

El butlletí d'abril d'elfue.com obri amb la notícia sobre eI Trobada d'empreses del sector ceràmic, organitzat per la FUE-UJI al costat de Cuatroochenta, i amb l'avançament que molt prompte es donarà a conéixer l'oferta de Postgraus Propis UJI per al curs 2022-2023.

A més, destaquem diverses notícies com l'acolliment als estudiants de Westen Illinois University per mitjà del programa Study Abroad, la col·laboració amb SECOT Castelló en el projecte Erasmus+ ACML sobre digitalització, la renovació de les línies de col·laboració entre la VA SER-UJI i el col·legi de metges de Castelló o la participació del projecte Dynamo en lan Jornada sobre European Innovation Council d'Horitzó Europa, organitzada per IVACE.

Així mateix, esmentem l'inici de diversos cursos de Formació Conínua o la participació de la FUE-UJI en la jornades d'Agermanament emprenedores Espanya-Argentina del projecte ECOMAyA.

Finalment, exposem noves ofertes de Pràctiques Extracurriculars i Beques del Programa Experience i ressaltem l'aparició de FUE-UJI en els mitjans.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI