Logo edifici FUE-UJI

Data 03/06/2021
ActivitatAgencias de viaje
Funcions a exercir
Adquisición de conocimientos prácticos en el equipo Social Media en los procesos creativos, publicación progresiva de contenidos en las diferentes redes sociales de la empresa, gestión de los perfiles sociales de la marca, interacción con la comunidad y creación de contenido. Investigación de nuevas redes sociales para la empresa.
PoblacióValencia
Borsa d'ajudaa convenir
Hores / dia4 horas/día
Duració2-3 meses
ReferènciaPRACT1659

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites