Logo edifici FUE-UJI

Estudiant de Grado en Ingeniería Química
Pràctiques extracurriculars FUE-UJI

Data 03/06/2021
ActivitatFabricación pinturas, barnices y lacas
Funcions a exercir
Investigación y desarrollo de nuevos productos en alguna de las divisiones en las que operan en la empresa. Gestión de controles de productos terminados, homologación de proveedores, gestión incidencias en clientes. Definición, diseño y desarrollo de nuevas metodologías de control etc.
PoblacióAlcora
Borsa d'ajuda400€ brutos/mes
Hores / diaa convenir
Duració3-4 meses
ReferènciaPRACT1663

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites