Logo edifici FUE-UJI

Data 09/06/2021
ActivitatIngeniería Civil, Arquitectura
Funcions a exercir
Adquisición de conocimientos prácticos en la redacción de proyectos para municipios de la provincia de Castellón bajo la supervisión del coordinador de proyectos, realización de todos los documentos del proyecto como: memoria, planos, pliego, estudio de seguridad y salud.
PoblacióCastellón
Borsa d'ajuda600€ brutos/mes
Hores / dia6-7 horas/día
Duració3-4 meses
ReferènciaPRACT1665

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites