Logo edifici FUE-UJI

Estudiant de Grado en Administración de Empresas Grado en Derecho
Pràctiques extracurriculars FUE-UJI

Data 03/06/2021
ActivitatFabricación pinturas, barnices y lacas
Funcions a exercir
Elaborar, controlar y enviar la documentación de exportación y si procede tramitar los despachos de aduanas. Gestionar los diferentes medios de cobro internacionales. Organizar y controlar las operaciones de transporte de mercancías, todo ello en coordinación con otros departamentos de la empresa y del grupo.
PoblacióAlcora
Borsa d'ajuda400€ brutos/mes
Hores / diaa convenir
Duració3 meses
ReferènciaPRACT1660

[ Tornar al llistat d'ofertes ]

Si ja esteu registrat com a sol·licitant de pràctiques externes extraescolars, al lloc web de la Fundació, només heu d’enviar un correu electrònic a practicas@fue.uji. es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

Si encara no us heu registrat i compleix els requisits, empleneu el formulari que trobareu a la zona d'estudiants i a continuació, envieu un correu electrònic a practicas@fue.uji.es , indicant el vostre nom, identificació i número de referència de l'oferta que us interessi.

IMPORTANT: només enviarem a les empreses els currículums que coincideixin amb el grau requerit.

Patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites