Logo edifici FUE-UJI

XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola
Jornades FUE-UJI

6 de setembre de 2021

FUE-UJI col.labora en l'organització d'aquest encontre

El XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola tindrà lloc a Castelló, entre els dies 15 i 17 de setembre de 2021.

L'edifici de l'Escola de Doctorat i Consell Social de la Universitat Jaume I serà la seu de la trobada.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa col·labora en l'organització del congrés, que lidera a l'àrea d'Anatomia de la Universitat Jaume I.

Després del parèntesi de la pandèmia és necessària una reflexió profunda de les aportacions que l'Anatomia ha aportat, està aportant i en el futur pot aportar a la resolució de crisi com aquesta en la qual estem embolicats.

El congressos bianual *tien per objecte impulsar els objectius docents i investigadors en l'àmbit de l'Anatomia.

En l'àmbit científic, en el congrés es pretenen presentar conferències plenàries sobre àmbits capdavanters de la investigació en la qual l'Anatomia resulta un pilar essencial. En aqueix sentit es programaran quatre lectures plenàries.

Més detalls sobre el congrés, programa complet i inscripcions en: www.fue.uji.es/anatomiacastellon2021

patrons FUE-UJI
empreses i entitats