Logo edifici FUE-UJI

Triomfant primer curs Study Abroad UJI amb estudiantat de la universitat mexicana de Pobla
Eurofue FUE-UJI

19 de juliol de 2022

La FUE-UJI ha coordinat les activitats d'aquest programa

La Universitat Jaume I ha culminat amb èxit el primer curs Study Abroad UJI en el qual ha participat un grup d'estudiantat de postgrau en Psicologia del Treball i de les Organitzacions de la Universitat Popular Autònoma de l'Estat de Puebla (UPAEP) a Mèxic. El curs «Organitzacions saludables i resilients» és un dels nou cursos inclosos en el programa Study Abroad UJI, impulsat pel Vicerectorat de Relacions Internacionals amb l'objectiu de promoure la formació acadèmica a través d'estades de curta duració i cursos multidisciplinaris.

La vicerectora de Relacions Internacionals, Eva Camacho, ha clausurat el curs i ha agraït el treball realitzat a l'equip de la catedràtica de Psicologia Social Marisa Salanova, responsable del grup d'investigació WANT-UJI i coordinadora acadèmica del curs juntament amb la professora Valeria Cruz. Així mateix, Camacho ha fet extensiva la felicitació per l'interès mostrat a la Universitat Popular Autònoma de l'Estat de Puebla (UPAEP) i al seu estudiantat i els ha traslladat la intenció de la Jaume I de continuar en pròxims cursos.

Després d'un mes de sessions formatives i culturals, el curs «Organitzacions saludables i resilients» ha format l'estudiantat d'UPAEP en matèria de psicologia del treball, organitzacions saludables i benestar organitzacional, de la mà de professorat i personal investigador líder en cada disciplina. Els cursos Study Abroad UJI inclouen també una experiència immersiva en la província de Castelló, des d'una perspectiva turística, cultural i gastronòmica a través de diferents tallers. Per això, el Patronat de Turisme de Castelló ha presentat a l'estudiantat de la UPAEP els enclavaments turístics que caracteritzen aquest territori i de la mà del grup Voramar s'ha realitzat una xicoteta introducció a la gastronomia més típica de la zona castellonenca amb un taller culinari sobre la paella i la gastronomia sostenible.

El format dels cursos Study Abroad UJI permet conjuminar un currículum teòric amb l'exposició i anàlisi de casos pràctics d'empreses de la Comunitat Valenciana. En aquest curs, l'UJI ha comptat amb la col·laboració de les empreses Vygon i Ford, que han traslladat a l'estudiantat les seues polítiques entorn de la psicologia del treball i benestar de l'organització. La Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI) s'ha encarregat de la coordinació i seguiment d'aquestes activitats acadèmiques i culturals, en el marc de la implementació del programa Study Abroad UJI.

El programa Study Abroad UJI ofereix una formació multidisciplinària a través d'una oferta de nou cursos diferents i mitjançant estades de curta duració que contribueixen al desenvolupament personal i professional de joves de tot el món. Cada programa formatiu compta amb un currículum teòric actualitzat combinat amb casos pràctics de la regió. L'experiència d'aprenentatge es veu reforçada per l'entorn de formació internacional i la immersió en la vida social i cultural de Castelló.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites