Logo edifici FUE-UJI

Formació FUE-UJI

16 de juny de 2021

XIX Trobada de la Xarxa RUEPEP del 17-19 de novembre de 2021

La Junta Directiva de la Xarxa Universitària d’Estudis de Postgrau i Educació Permanent (RUEPEP) s’ha reunit a la Universitat Jaume I per a treballar en el programa de la XIX Trobada de la Xarxa que tindrà lloc al campus de la universitat pública de Castelló els dies 17, 18 i 19 de novembre de 2021.

La reunió ha comptat amb la participació de la rectora Eva Alcón, la vicerectora d’Estudis, Isabel García, i el vicerector adjunt d’Estudis i Docència de l’UJI, Joaquín Beltrán, com a amfitrions de la trobada, i els membres de la Junta Directiva de les universitats d’Alcalá, Barcelona, Deusto, Huelva, Illes Balears, Politècnica de València i Salamanca.

La Xarxa RUEPEP és una associació a l'empara de la Llei Orgànica 1/2002, que està dirigida principalment a responsables de Formació de Postgrau i Educació Permanent de les universitats espanyoles. El seu principal objectiu és promoure el contacte entre les universitats espanyoles en el tema específic dels estudis de postgrau i educació permanent, tant des del punt de vista acadèmic com des de la seua gestió especialitzada.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites