Logo edifici FUE-UJI

Jornada Erasmus+ 2023: Financiació de Proyectes Internacionals
Castelló, 14,16, y 17 de novembre de 2023
Universitat Jaume I

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de l’UJI, en el marc de la Setmana Erasmus+, organitza a través de l’OPEI i de l’EUROFUE la Jornada sobre Financiació de Projectes Internacionals, que tindrà lloc els dias 14, 16 i 17 de novembre a l’Universitat Jaume I de Castelló.

La jornada está integrada per sessions formatives que contaran el dimarts 14 de novembre amb la participació del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) i la Delegació de la Comunitat Valenciana a Brussel·les, per a presentar les diverses convocatòries del programa Erasmus+.

El dijous 16 de novembre las sessions es centrarán en els aspectes més pràctics de la preparació d’una proposta, el que inclou la cerca de socis i creació d’un consorci, el desenvolupament de la idea per a formular-la com a projecte Erasmus i la presentació de casos d’èxit

La jornada finalitza el divendres 17 de novembre amb un taller pràctic sobre la convocatòria aliances per a la innovació.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar a conèixer les oportunitats de finançament dels distints projectes de cooperació interinstitucional Erasmus+, promoure la participació i incrementar les propostes de qualitat a presentar en futures convocatòries.

Aquestes jornades estan obertes a tot el personal de la Universitat Jaume I, a més d’empreses i entitats de Castelló amb la finalitat de captar finançament per al desenvolupament dels seus projectes innovadors.

Més info ACÍ.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres