Logo edifici FUE-UJI

JORNADA ERASMUS + 2023 ACCIÓ CLAU 2
Eurofue FUE-UJI

31 de Gener de 2023

Aliances per a la Innovació i Desenvolupament de capacitats en l'àmbit de l'Educació Superior (CBHE)

Castelló, 2 de febrer de 2023 a les 9:00h
Sala d'actes Edif. Escola de Doctorat i Consell Social

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de l'UJI organitza la Jornada Erasmus+ 2023 Acció Clau 2: Aliances per a la Innovació i Desenvolupament de capacitats en l'àmbit de l'Educació Superior. Aquesta jornada tindrà lloc el dijous 2 de febrer a les 9h de manera presencial en la Sala d'actes de l'Edifici Escola de Doctorat i Consell Social de la Universitat Jaume I de Castelló.

Participen el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE) i la Delegació de la Comunitat Valenciana a Brussel·les, que presenten el programa Erasmus+ i el marc general per a la convocatòria 2023. La jornada aprofundeix en la convocatòria Erasmus+ Alianzas per a la Innovació, Desenvolupament de Capacitats en l'Àmbit de l'Educació Superior (CBHE), Associacions per a la Cooperació i Projectes amb Visió de Futur. També s'inclou la presentació de 3 casos d'èxit de l'UJI.

L'objectiu d'aquesta jornada és incentivar la participació en el programa Erasmus+ i proporcionar les eines necessàries al personal investigador de la Universitat, empreses i entitats de Castelló amb la finalitat que puguen captar finançament per a desenvolupar els seus projectes innovadors.

PROGRAMA i INSCRIPCIÓ

Més info AÇÍ

patrons FUE-UJI
empreses i entitats