Logo edifici FUE-UJI

Inauguració del curs UniDiversitat 2023-2024
Formació FUE-UJI

30 de octubre de 2023

Formació en la que la FUE-UJI col.Labora des de la seua primera edició

A finals d'octubre es va inaugurar el curs UniDiversitat: Formació per a l'Ocupació i la vida independent de jovens amb discapacitat intelectual a la Facultat de Ciències de la Salut.

Quinze estudiants viuràn una experiència formativa i d'immersió al campus UJI des del 30 d'octubre de 2023 i fins el 15 de maig de 2024 formant part de la vida universitària.

Este curs, impulsat per l'UJI - a través de la Unitat de Discapacitat i Diversitat UJI - i cofinançat per Fundació ONCE i l'Unió Europea, pretén impartir formació a joves amb discapacitat intel·lectual, del desenvolupament i/o de l'espectre autista, amb edats compreses entre 18 i 30 anys amb l'objectiu de millorar la seua ocupabilitat, inclusió social i vida independent.

La proposta formativa va dirigida a promoure competències generals i professionals que faciliten l'accés a entorns laborals ordinaris. No es requereix titulació prèvia i és una oportunitat per a desenvolupar experiències inclusives en l'entorn universitari, afavorir l'aprenentatge mutu i el suport entre joves amb i sense discapacitat, la convivència en situacions de diversitat i l'ocupació en empreses ordinàries.

Olga Carbó, cap de la Unitat de Diversitat i Discapacitat de l'UJI, va inaugurar la primera sessió d'esta formació en la que la FUE-UJI col.labora des de la seua primera edició.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres
t’ajudem a trobar allò que necessites