Logo edifici FUE-UJI

Notícies FUE-UJI

3 de novembre de 2023

El cicle de visites a entitats del Patronat s'inaugura amb una trobada en Cuatroochenta

La Fundació Universitat Jaume I- Empresa llança la iniciativa «Meeting Hour FUE-UJI» per a celebrar l'any del seu 30 aniversari

El cicle de visites a empreses i entitats del Patronat de la FUE-UJI s'inaugura amb una trobada en l'empresa tecnològica Cuatroochenta

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha desenvolupat al llarg del 2023 diferents activitats per a celebrar el 30 aniversari de la seua creació. Per a l'últim trimestre de l'any i posant el focus en l'elenc d'empreses i entitats que formen part del seu Patronat, la Fundació ha llançat una nova iniciativa sota el títol «Meeting Hour FUE-UJI».

«Es tracta d'un cicle de trobades entre les organitzacions del Comité d'Entitats del Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa amb l'objectiu que cadascuna d'elles puga mostrar a la resta la seua activitat, les seues instal·lacions i els seus projectes» ha indicat Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI, en la presentació d'aquesta activitat.

Representants d'una dotzena d'organitzacions s'han reunit avui per al llançament d'aquesta iniciativa, que s'ha inaugurat amb una visita a la tecnològica Cuatroochenta, situada en Espaitec. En la visita ha participat, a més del president del Comité d'Entitats de la FUE-UJI; David Cabedo, vicerector d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de l'UJI; i Gloria Serra, gerent de la Fundació. Per part seua, Óscar Belmonte, codirector del grup d'investigació GIANT UJI d'Intel·ligència Artificial i Salut, han mostrat un exemple de la seua col·laboració amb l'empresa Cuatrochenta, en concret a través de la Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar i d'altres activitats d'investigació i formatives.

«Meeting Hour FUE-UJI» és una iniciativa que busca facilitar un espai de coneixement, d'intercanvi d'idees i d'acostament entre les organitzacions del Patronat. Una proposta que es repetirà mensualment a partir del quart trimestre de 2023 i que ja inclou visites en pròximes dates a l'Autoritat Portuària de Castelló, l'empresa Nayar,  Grup Simetria i l’Aeroport de Castelló. Així mateix, en una pròxima visita al campus, els membres del Patronat podran conéixer de primera mà, alguns dels projectes que estan desenvolupant els grups d'investigació de la Universitat.

La visita a les oficines centrals de Cuatroochenta al parc tecnològic Espaitec de l'UJI, ha inclòs el Centre d'Operacions de Seguretat (SOC) de Sofistic, des d'on es monitora 24/7 el seguiment de les incidències de ciberseguretat dels seus clients a Llatinoamèrica i Espanya, i Loopers, empresa d'enginyeria creativa i estratègica participada per Cuatroochenta. A continuació, el soci-director de la companyia, Santi Gimeno, ha realitzat una breu presentació sobre el model de negoci, productes, serveis i operativa.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats