Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI visita l'empresa VERNÍS a Onda
Notícies FUE-UJI

2 de juny de 2021

Amb l'intenció d'establir línies d'actuació conjuntes

La FUE-UJI va visitar el passat 31 de maig l'empresa VERNÍS, a Onda, amb vista a establir línies d'actuació conjuntes i potenciar la relació entre l'esmaltera i la Universitat Jaume I.

Carlos Cabrera, president executiu de la FUE-UJI; Gloria Serra, gerent de la Fundació, i Berta Clausell, responsable de Relacions Institucionals i Comunicació van ser rebuts en la seu de VERNÍS pel seu director gerent, Carlos Gonzalvo Lucas, i l'adjunt a la direcció general, Carlos Gonzalvo Prades.

VERNÍS, amb seu central a Onda – Castelló, Espanya i centre tecnològic en Fiorano Modenese, Itàlia, fabrica i comercialitza frites, esmalts, colorants i tintes d'injecció per a la indústria ceràmica des de l'any 1969. La combinació de Qualitat, Innovació i Disseny, juntament amb un servei àgil i personalitzat, són característiques que li confereixen identitat pròpia dins d'un sector globalitzat altament competitiu.

Els seus més de 50 anys d'activitat li han permés contribuir a l'evolució tecnològica en la indústria ceràmica, des de l'aparició de la monococció porosa fins a la tecnologia de decoració digital per injecció de tinta. Al llarg dels anys s'han succeït diverses ampliacions així com la creació de la seu de Vernís Itàlia, que han permés adequar les instal·lacions a la més moderna tecnologia i garantir uns nivells d'estoc i capacitat de producció que asseguren un subministrament d'elevada qualitat i consistència.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats