Logo edifici FUE-UJI

La FUE-UJI presenta els resultats del projecte Erasmus+ Ecoblue Tourism
Eurofue FUE-UJI

25 de juny de 2021

Inclou una guia formativa sobre plans de negocis en ecoturisme blau i una aplicació mòbil

La FUE-UJI ha presentat el dimecres 23 de juny en un esdeveniment multiplicador els resultats del projecte Erasmus+ Ecoblue Tourism coordinat per la FUE-UJI a través de l'EuroFUE-UJI. La iniciativa ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Jaume I (UJI), de l'Autoritat Portuària de Castelló, del Patronat Provincial de Turisme de Castelló, de SECOT i de l'ONG Ilêwasi.

Inmaculada Rodríguez, vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social de l'UJI, ha sigut l'encarregada d'inaugurar la sessió en la qual ha destacat a «l'economia blava com un dels nínxols més importants per a l'emprenedoria», especialment el turisme blau innovador. A continuació, Gloria Serra, gerent de la FUE-UJI, ha presentat el projecte Ecoblue Tourism del qual ha indicat que «naix inspirat directament per aquesta economia blava».

L'esdeveniment multiplicador Ecoblue Tourism culmina la implementació d'aquest projecte Erasmus+ presentant els seus resultats en matèria de turisme sostenible i blau. Nela Gómez, directora de l'Oficina de Projectes Europeus i Internacionals de la FUE-UJI, ha presentat la guia formativa sobre plans de negocis en ecoturisme blau, i l'aplicació mòbil Ecoblue Tourism.

Durant la sessió s'ha aprofundit en les característiques que presenta aquesta APP i com pot ser instal·lada i utilitzada per joves que desitgen emprendre en el sector del turisme sostenible de costa. Anna Tolosa, responsable de comunicació i Project Manager ha sigut l'encarregada de presentar l'APP mòbil als assistents a l'esdeveniment multiplicador Ecoblue Tourism, que és totalment gratuïta i està disponible en Play Store i Apple Store.

També ha intervingut en l'esdeveniment la Rosa María Rodríguez, coordinadora del grup d'investigació de l'UJI GETUR (Gabinet d'Estudis Turístics), qui ha presentat els ingredients de l'èxit en matèria de turisme sostenible. Rodríguez ha destacat l'APP d'Ecoblue Tourism com una eina «molt interessant per a iniciar-se en projectes d'aquest tipus», al que ha afegit «aquestes accions han d'estar d'acord amb un turisme sostenible, inclusiu, responsable i solidari».

Més informació: http://ecobluetourism.eu/es/pagina-de-inicio/

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres