Logo edifici FUE-UJI

Jornades FUE-UJI

4 de maig de 2022

Congressos, jornades i seminaris

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa promou cada any la realització de congressos, jornades i seminaris en col·laboració amb l'UJI o que aquesta li encarrega, amb la qual cosa consolida la seua àmplia experiència i know-how en la gestió d'esdeveniments a la província. En total, durant 2021, es van dur a terme 12 activitats, a les quals van assistir més de 2.300 persones.

Durant tot l'any es van celebrar jornades en diferents àrees de coneixement com ara turisme, anatomia, intel·ligència emocional, dret concursal i empresa familiar, entre d’altres. Cal destacar la celebració d'esdeveniments en format virtual, en els quals la Fundació Universitat Jaume I-Empresa s'ha especialitzat, posant a la disposició de la trobada els mitjans tècnics més avançats i l'última tecnologia en plataformes live streaming, així com recursos humans experts en esdeveniments digitals.

Així, la FUE-UJI va prestar assistència tècnica en les Jornades Virtuals de Portes Obertes «En família a l'UJI», celebrades del 15 al 18 de març, o les sessions en línia de la Jornada sobre Trastorn Específic del Llenguatge que organitza cada any l'Associació Valenciana de Pares de Xiquets amb Trastorns Específics del Llenguatge (AVATEL).

La FUE-UJI també es va encarregar de l'organització el setembre de 2021 de les Jornades d'Automàtica; el XXIX Congrés de la Societat Anatòmica Espanyola, i el III Congrés de Dret Concursal i Societari. L'octubre de 2021 va tindre lloc el XXIV Congrés Internacional de Turisme, que sota el títol «Turisme amb R majúscula: reconstruint, reactivant i redirigint el sector turístic cap a un nou temps», va ser seguit en format híbrid i va comptar amb les intervencions de prop de 30 ponents.

El novembre de 2021, la FUE-UJI va impulsar un cicle de tres jornades sobre l'empresa familiar, amb la col·laboració de la Càtedra Ciutat de Castelló de l'UJI, i va col·laborar en l'organització de la XIX Trobada de la Xarxa Universitària d'Estudis de Postgrau i Formació Permanent (RUEPEP), que va tenir lloc a la Universitat Jaume I els dies 17, 18 i 19 de novembre.

En 2022, la FUE-UJI ja treballa en l'organització del IV Congrés de Dret Concursal, el XXIII Congrés Internacional i XXVI Congrés Iberoamericà de Dret Romà i la XVII Trobada d'Àlgebra Computacional i Aplicacions EACA 2022 per al mes de juny.

A més, s'està definint el programa d'una celebració especial per a commemorar el 25 aniversari del Congrés Internacional de Turisme Universitat-Empresa, per als dies 19 i 20 d'octubre.

D'altra banda, la Fundació col·labora amb la Universitat Jaume I en l'organització del V Congrés Internacional de Curses per Muntanya, que està previst tinga lloc del 21 al 23 d'octubre.

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa és membre d’OCUE, l'Associació d'Oficines de Congressos d'Universitats i Fundacions Universitàries, entitat que agrupa els departaments de les universitats i fundacions universitàries de l'estat espanyol que s'ocupen de la gestió dels esdeveniments promoguts pels membres de les seues comunitats científiques i d'acollir els esdeveniments de tota mena que se celebren a les seus universitàries.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI