Logo edifici FUE-UJI

1 de setembre de 2022

Formació contínua UJI

PRESENTACIÓ

Confluir el benestar organitzacional amb el desenvolupament d'equips de treball d'alt rendiment és necessari per a fer front a la nova realitat empresarial i social. Comptar amb professionals que fomenten ambients de treball més saludables, amb millors nivells de rendiment i de conductes extra-rol és un repte i una necessitat imperant no sols per a alts directius i líders d'empreses, sinó cada vegada més per a qualsevol lloc de treball.

Per a això és necessària l'aplicació en els contextos laborals d'habilitats socials i interpersonals que facilitaran el desenvolupament d'entorns més saludables. Malgrat la rellevància d'aquesta mena de competències, són molt escassos els programes formatius en aquest tipus d'habilitats. Presentem un nou curs que dona resposta a aquesta necessitat des d'un enfocament pràctic i d'entrenament en les habilitats transversals més rellevants per al bon acompliment organitzacional i el benestar personal.

DADES GENERALS

Duració: 100 hores
Modalitat: presencial
Dates: de 26 d'octubre 2022 fins a 26 de juliol 2023
Horari: dimecres de 16 a 19 hores
Telèfon de contacte: 964 38 72 09
Títol / Diploma obtingut: Formació continuada per la Universitat Jaume I

*Places limitades!

DESTINATARIS

Els/les estudiants interessats/as en el curs han de ser titulats o professionals interessats en el desenvolupament i aplicació de les destreses psicosocials als contextos laborals per a desenvolupar organitzacions i grups més saludables.

Més informació ACÍ

patrons FUE-UJI
empreses i entitats

Posa't en contacte amb nosaltres