Logo edifici FUE-UJI

Titulats FUE-UJI

15 de febrer de 2024

El lliurament dels premis s'efectuarà el 23 de febrer de 2024

El Ple del Consell Social, a proposta del jurat del XXV premi a la Investigació, ha concedit el premi en la modalitat d’Investigació Bàsica a la catedràtica d’Economia Inmaculada Martínez Zarzoso, del Departament d’Economia, i en la modalitat d’Innovació i Transferència del Coneixement al catedràtic de Màquines i Motors Tèrmics del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció, Joaquín Navarro Esbrí. Els guardons estan dotats cadascun amb sis mil euros i diploma.

El XVI Premi a la Iniciativa Emprenedora Estudiantil, també dotat amb sis mil euros i diploma, ha sigut per a Miguel Porcar García, graduat en Finances i Comptabilitat en la Universitat Jaume I, per la creació de la mercantil UASIS X TI S.L.U., empresa orientada a la formació i suport en els àmbits de salut mental i emocional a persones físiques i a empreses, a través d’una plataforma digital.

Finalment, en el XV Premi a l’Excel·lència Docent Universitària s’han concedit els guardons dotats amb dos mil euros i diploma a Maria Mercedes Marqués Andrés, professora titular del Departament d’Enginyeria i Ciència dels Computadors; Francesc Esteve Mon, professor titular del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura; Miguel Ángel López Navarro, professor titular del Departament d’Organització d’Empreses i Màrqueting, i a Cristina Giménez García, professora titular del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia.

El lliurament dels premis s’efectuarà el 23 de febrer de 2024 en l’acte acadèmic de l’aniversari de la creació de la universitat.

patrons FUE-UJI
empreses i entitats