Logo edifici FUE-UJI

I Congrés d'Intel·ligència Emocional en Entorns Educatius
Jornades FUE-UJI

23 de novembre de 2021

La FUE-UJI col·labora en l'organització d'aquesta trobada

El pròxim 11 de desembre de 2021 tindrà lloc en la Universitat Jaume I (Castelló de la Plana) el I Congrés Internacional d'Intel·ligència emocional en entorns educatius.

La FUE-UJI col·labora en l'organització d'aquest esdeveniment que es desenvoluparà sobre dos grans eixos: l'avaluació i la intervenció en Intel·ligència emocional en el context acadèmic. En el seu programa es tractaran, a través de tallers, conferències, simposis i taules redones, diferents temàtiques com l'educació emocional, la neuroeducació o el mindfulness, totes elles des d'un enfocament científic i actualitzat que contempla les més recents novetats trobades.

Aquest congrés es presenta com una trobada propícia per a l'intercanvi de coneixement, experiències, nous projectes i idees. El seu èxit dependrà de la col·laboració de tots i, per això, volem convidar-vos a formar part d'aquest bonic projecte amb l'ànim d'aconseguir un elevat nivell científic i repercussió internacional.

Pot consultar més informació en la pàgina web pròpia de l'I Congrés Intel·ligència Emocional en:

patrons FUE-UJI
empreses i entitats